Bryce Dallas Howard

Jag tycker verkligen inte att Bryce Dallas Howard, som ska spela Victoria i Eclipse passar för rollen!
Jag tycker snarare att hon är mer lik Pippi Långstrump än en vampyr om jag får vara ärlig..
Förhoppningsvis så väljer dem att fixa till håret fint och sminkar henne rejält, man vet ju vad lite make-up kan göra...
Så nu lägger jag hela min tillit hos stylisterna, för Summit är väl inte smarta nog att ta tillbaka Rachelle? Nej, jag tror inte att dem är det tyvärr...



Trött men glad Bryce Dallas Howard



Överdrivet pinsamt? Hälsar på paparazzis?



Det här är typ den enda bilden där hon är lite söt på, gillar håret faktiskt!



Varför ha supertajta bruna tajts på en finmiddag? Det förstår jag verkligen inte?

Tycker ni att Bryce passar som Victoria? Eller tycker ni att hennes bruna tajts är snygga?
Skriv vad ni tycker!

>Källa<


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0