Födelsedagen var underbar!

Tack för alla gratulationer, det blev supermysigt igår, grillade med familj & vänner.
Fick fina presenter också, mest pengar (eftersom att jag vill köpa en laptop) men även lite andra roliga saker.
Och, den bästa presenten av dem alla fick jag av Rebecca, kan ni gissa vad?
Twilight
på DVD! hur konstigt det än kanske låter (med tanke på att jag är helt fixerad vid Twilight, och till och med har en blogg om det!) så har jag inte hunnit köpa DVDn själv, eftersom att jag har haft den i min iPod, och tittat på säkert över 30 gr, seriöst. Jag driver inte!
 Men det är ju inte alls samma sak som att se Rob, Kristen & alla andra på en stor TV-skärm.
Helt fantastiskt... Och jag har ju heller inte sett EXTRAMATERIALET ännu.. Ska göra det snart.



Tack Rebecca!


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0