Jamie Campbell Bower

JAG VISSTE DET! Va? Ni undrar säkert vad det var jag visste(eller kanske inte, men det är ju sak samma), och just det ska jag förklara för er nu. För någon dag sedan så köpte jag hem den genialiska filmen Sweeney Todd regisserad av en av mina största idoler, nämligen Tim Burton. Och när jag satt där och kollade så dök det upp en söt kille med en alldeles underbar röst och jag kände också igen honom. Så nästan hela filmen satt jag och försökte lista ut vem han var (samtidigt som jag njöt av filmen förstås!) Och sedan så kom jag bara på det! Det var ju såklart Jamie Campbell Bower som ska spela Caius i New Moon.

Och ni har väl inte missat det sköna YouTubeklippet där Jamie intervjuas och avslöjar en nakenscen i New Moon?
Han får mig att skratta samtidigt som man blir helt tagen av hans charm. Söt kille!




>YouTubeklipp:ThatTwilightSagGirl2<
>Bildkälla<

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0