Kings of Leon

Jag älskar verkligen Kings of Leon, och tydligen så delar Robsten (Kristen Stewart & Robert Pattinson) också mitt intresse för bandet. Den 15e augusti såg dem en konsert med Kings of Leon på GM Place i Vancouver, Canada.
Eller rättare sagt så var nästan hela Twilightgänget där..







Det finns en suddig bild där det påstås att Rob & Kristen kysser varandra , men det är för mörkt för att man ska kunna se. Dock tror jag inte att det är fallet, då hela Twilight Cast sitter bakom dem, och ni vet ju att när man är på konsert så är ju ljudet så starkt att man har svårt att snacka med folk. Så man brukar antingen få skrika, eller prata i deras öron. Jag tror att det är det som dem gör. Någon viskar något till någon.. Och så vips, skvallerpressarna hittar någon suddig paparazzibild och ryktena är igång.. Det är i alla fall vad jag tror.  Vad tror ni? Här kommer bilden..



"Robert Pattinson and Kristen Stewart keep close at the at the Kings of Leon concert held at GM Place in Vancouver, Canada on Saturday night (August 15).

Robert, 23, and Kristen, 19, were seen having a great time together, smoking and drinking. Things definitely seemed to heat up for the twosome when KoL played "Sex on Fire."

Of course The Twilight Saga: Eclipse cast met up with KoL backstage including Taylor Lautner, Ashley Greene, Kellan Lutz, Nikki Reed, Jackson Rathbone, Elizabeth Reaser, and newbies Xavier Samuel and Bryce Dallas Howard."



Read more: http://justjared.buzznet.com/page/2/#ixzz0OQcp7hOk

>Källa<


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0