TCA 2009

The Twilight Cast ´var nominerad till 11 kategorier i Teen Choice Awards 2009 och vann alla 11!
Dessa nomineringar kammade dem hem! Grattis!

  • Choice Drama Movie - Twilight
  • Choice Romance Movie - Twilight
  • Choice Rumble - Robert Pattinson vs. Cam Gigandet
  • Choice Liplock - Kristen Stewart and Robert Pattinson
  • Choice Drama Actress - Kristen Stewart
  • Choice Drama Actor - Robert Pattinson
  • Choice Villian - Cam Gigandet
  • Choice Movie Fresh Face Female - Ashley Greene (Här var Nikki Reed också nominerad, men Ashley vann!)
  • Choice Movie Fresh Face Male - Taylor Lautner
  • Choice Male Hottie - Robert Pattinson
  • Choice Movie Soundtrack - Twilight



  • Såhär stilig var Taylor Lautner på TCA

    Men jag skulle inte vilja påstå att Kirsten Stewart var lika vacker i sin spikklänning..



    Även om den är lite coolt på något konstigt sätt, så ser det hela väldigt märkligt ut... Nej, inte alls min stil...
    Men om Kirsten gillar den så..



    Mr Pattinson himself såg inte så tokig ut... ;)



    Kellan Lutz, Robert Pattinson & Jackson Rathbone posar ikapp. Vad tycker ni föresten om Jacksons brillor?
    Han har ju setts gå omkring med dem ett tag nu. Själv tycker jag att han ser lite tokig ut, som en galen/mentalsjuk människa.. Fast en söt sådan. *Hihi* Jag tror jag gillar dem..


    >Källa<
    >Bildkälla<


    Kommentera mera!
    Postat av: TWIGGY

    jacob är så damn hot

    men tyvärr så ligger robert lite fter.

    - ENligt mig.

    2009-08-11 @ 23:37:52
    URL: http://twiggyp.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Human♥:
    Kommer du tillbaka?

    Har du en blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0