TCA + Kiowa Gordon + Taylor Lautner ...

Hej alla Twilighters, min statistik har öktat lite dem senaste dagarna, vilket jag tycker är superkul! Det är alltid härligt med fler läsare & kommentarer :) Så tack!
Nu ska jag ut och träffa lite människor, gå på bio & äta ute. Har massor av fina bilder jag vill lägga upp på The Twilight Cast, men det får bli när jag kommer hem. Ska även posta några fler intervjuer från TCA med bl.a. Taylor Lautner, Kellan Lutz och Jackson Rathbone.. Funderar även på ett inlägg om The Wolfpack, och lite info om supersöta Kiowa Gordon.
Så om ni kikar in lite senare ikväll, så vet ni vad som väntar!



Jag gillar den här filmpostern, vet inte säkert om det e en original eller fanmade, men den e fin..
Tycker ni inte?

Kommentera mera!
Postat av: iDdLA

sv; tack tack :)

bakgruden är det enda jag är nöjd med just nu haha :D

2009-08-12 @ 15:13:21
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Anonym

SLUTA LOGGA IN PÅ MIN DATA OCH FIXA ALLT!!!!!!!!!! // Lillasyster som du älskar och som är bäst!

2009-08-12 @ 16:12:26
Postat av: bella, catti, julia

gillar du twilight? vill du veta vad som händer? besök då tnews.blogg.se! :)

2009-08-12 @ 20:59:39
URL: http://tnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0