The Volturi

Jag vet att de flesta av er troligen redan har sett dem här bilderna, men eftersom att jag inte har hunnit blogga särskilt mycket på sistone så har jag helt enkelt inte kunnat visa dem. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men har inte haft tid, gymnasiet har börjat och allt.. 
Men för er som inte redan har sett dem, varsågoda! Ta en titt på The Volturi!



Dakota Fanning, spelar vackra-men farliga Jane
Jag tycker själv att hon passar alldeles utmärkt för rollen.. Vad tycker ni?

Jamie Campbell Bower, spelar Caius.
Jag älskar verkligen Jamie, men jag vet inte om jag faktiskt tycker att han passar för rollen..
Men jag hoppas verkligen att han gör Caius rättvisa trots sin unga ålder.. Det återstår bara att se!



Och här kommer Alec! Vet inte vad skådespelaren heter, men lovar att kolla up det!



Christopher Heyerdahl spelar rollen som vampyren Marcus..



Och sist - men inte minst, Aro som spelas av Michael Sheen
Jag tycker inte alls att han ser ut som den Aro jag föreställde mig, min Aro var mycket vackrare.. Men vi får se, han kanske gör sig bra på filmduken.. Han är ju ändå ingen av de karaktärer jag värdesätter mest precis..

Så, där har in dem! VolturiVampyrerna!


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0