Twilight Birthday Cards!

Surfade runt lite på nätet och hittade via en Robert Pattinson-blogg riktigt fina gratulationskort med Twilightmotiv på från Hallmark. Jag blev alldeles överlycklig, tänk vad glad man skulle bli om man fick ett sådant. Slår helt klart alla andra kort, kanske till och med vissa presenter...



Den här är helt klart min favorit. Den är bara såååå Edward!


Man blir så lycklig. Visst känns det nästan som om Edward själv har skrivit dem?


Här var det visst ett Valetine's Day kort. Så romantiskt ;)

Nu vet ni vad jag vill ha när jag fyller år Twilighters ;)

Kommentera mera!
Postat av: Johanna

jag med tänk och få ett sånt kort

2009-08-03 @ 02:49:02
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0