What the Forks?

What the Forks? Det känns äntligen som att jag börjar bli färdig med bloggen. Eller ja, i alla fall så börjar bitarna falla på plats. Är ganska nöjd med den nya headern som jag suttit och pillat med i paint ett tag. Men man önskar ju att man hade Photoshop så att det gick lite snabbare. Det är ju så många fler och bättre verktyg i Photoshop än i Paint...

Ska snart läsa lite Eclipse & äta godis. Mys på hög nivå..



Det var först nu jag märkte hur välgjord Jacob som varg är. Har inte granskat bilden så noga förut, trodde att den var lite dåligt animerad. Men den är ganska så bra gjord... Längtar så till New Moon



Någon som är sugen på att åka till Forks föresten? Vore ju rättså coolt att se Twilightstaden.

>Bildkälla<

Kommentera mera!
Postat av: Sunny (twilight.blogg.se)

SV: Jag vet inte riktigt. Jg tror att jag är någon blandning utav Emmett och Alice - personligheten tänker jag då. Till utseéndet kanse en blandning utav Bella och Victoria. Jag har lockigt hår som Victoria fast det är brunt som Bellas. Och så har jag bruna ögon, igen som Bella.

2009-08-06 @ 20:57:58
URL: http://twilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0