Street Art

Hej alla Twilighters! Kom hem från Mallorca idag, och gud vad skönt det är att vara hemma!
Det har varit en chill semester, med mycket sol och bad, goda drinkar och en hel del shopping.
Några av er kanske vet att jag packade ner Eclipse i resväskan, vilket jag självklart inte fick ångra utan tvärtom..
Jag läste ut boken på tre dagar, så jag ångrade nästan att jag inte packat med mig hela The Twilight Saga, men iofs är det ju viktigt att läsa andra böcker också så att man inte sliter ut dem & tröttnar... Fast det kommer jag nog aldrig att göra i varje fall...

Hur som helst, ni som har varit på Mallorca har säkert sett väldigt skickliga "sprayflaskkonstnärer"
(Jag kallar dem så i brist på bättre förklaring, ni vet dem som brukar måla jättefina tavlor med sprayburkar på gatorna?)
Kolla in vad jag hittade för fina tavlor. Tyckte att alla kändes väldigt bekanta, som om dem liksom var plockade ur mitt minne.. Sen kom jag slutligen på det.. ;)



Den här bilden är så mycket Isle Esme, som det kan bli för mig.. Vad tycker ni? Håller ni med mig?



Och den här bilden fullkomligen skriker Jacob Black

>Bilderna har jag tagit själv<

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0