Twilight, New Moon, Eclipse & Breaking Dawn 24/7

Klockan är 01.37 och jag är inte alls trött. Låg hela natten igår och lästa Eclipse på svenska, dvs Ljudet av ditt hjärta
så jag sov till klockan 15.00 idag, hihi. Men det är väl vad sommarlov är till för? Att bara ta det lugnt, bli solbränd & vända på dygnet helt och hållet? Jag tror att jag ska läsa lite mer sen efter att ha fixat lite med bloggen.
Jag älskar att ligga och läsa mitt i natten, det är så tyst och lugnt och mörkt och mysigt. Helt underbart, speciellt om man läser en bra bok också, vilket jag ju som sagt gör... Överväger att packa ner hela The Twilight Saga i resväskan, ska till Mallorca på Söndag och kommer garanterat att vilja läsa lite i solen.
Jacob Black är föresten min favoritkaraktär, men missförstå mig inte nu! Jag älskar såklart Edward Cullen precis som alla andra Twilightsmittade kvinnor på den här planeten, men han är ju bara Bellas. Och eftersom att jag inte är Bella, så återstår ju bara världens underbaraste varulv. Jacob Black.

Vad säger ni föresten? Tillhör ni Team Edward eller Team Jacob? ;)


Kommentera mera!
Postat av: -V

Absolut team Edward!!!!!



på min blogg är det just nu en omröstning om Edward eller Jacob är hetast rösta gärna där för det är väldigt lika...! vinnaren plockas ut den 29/7

jag tycker Edward (Robert Pattinson) men jag får inte rösta...



xoxo gossip girl -V

2009-07-21 @ 14:54:51
URL: http://absolutgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0