Fan-Eventet var helt GALET, JAG HAR SETT TAYLOR!

Oh my god. Kvällen var helt obeskrivlig. Hela hovet blev nästan fullt.
Känslan man hade i magen när man väntade och visste att de skulle komma ut, helt galet!
Alla skrek så mycket och högt de bara kunde och man tyckte nästan lite synd om Taylor och Kristen när de skulle bli intervjuade. Men galet vad bra det var. OCH JAG SÅG HONOM!! TAYLOR LAUTNER!
Kändes som han kollade RAKT på mig eftersom jag satt mittemot honom men ja.. HAN GJORDE DET! Hehe..
Lägger upp lite dåliga mobilinspelningar och bilder, bättre bilder kommer sen!
är så sjukt avundsjuk på alla vipare som fick ta bilder med Kris & Tay och autografer!
Stort cred till den tjej som kramade Taylor även om vakterna drog bort dig, WAY TO GO! ;)
Kvällen var verkligen GALEEEEEN. Och så mycket twilight. Vilken gemenskap! :D

Var ni där? Fick ta bilder med Taylor, var det någon som rörde vid honom?
Berätta, skicka in era bilder och länka YouTubeklipp, [email protected] MAILA!
Lägg till på msn, berätta allt om hur ni tyckte det var?
Visst var det galet? :D
Jag är både glad, lite smått besviken på att de var där så kort och avundsjuk på alla vipare.
Blandade känslor, men fan vad härligt ändå. Vi har skrikit oss hesa, vi har tinitus MEN vi har sett dem.
VI HAR SETT TAYLOR OCH KRISTEN! Och vi kommer garanterat att sova mycket gott inatt, eller ja iaf ja.


VAR NI DÄR? Berätta allt, jag vill veta :D


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0