Long time no.. SEE!

Jag hör bara Moaning Myrtle's röst från Harry Potter och den flammande bägaren (låter så fult på svenska haha) Long time, no SEEN. Det känns som att jag har Myrtles röst i huvudet hela dagarna eller iaf lite varje dag. Som när jag fnittrar till gjort - Myrtle. Och sedan går jag ständigt runt och pratar med mig själv (inte så läskigt som det låter, hehe.. ) "the other boy.. the HANDSOME one... CEDRIC!" hehe ja, kolla i klippet själva.. Hur som helst har inte twibloggat på ett tag, meen ni har väl inte missat TWILIGHTEVENTET PÅ HOVET DEN TJUGOFÖRSTAAA? Nej det hoppas jag inte ni har ;) Hur som helst. Har sommarlov nu. Och nåt annat jag också har äääär... EN ECLIPSEPOSTER MAN FICK I METRO WOOOOW.. (Jag har typ 4 ärligt talat... Höhö)



Den sitter nu på min dööööörr (kanske svårt å se) ;)



Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0