Designade en Twilightbikini! Rösta på mig så kanske den kommer säljas!

Hej alla Twilighters, såg att Nelly.com hade anordnat en tävling där man kunde designa bikinis och designade då denna ;) Skulle vara snyggt på stranden (bryr mig inte om geek-faktorn) håller ni med mig?
Var den inte väldigt snygg!? Röstar ni på den och jag vinner så ska jag lotta ut en bikini till en av er, låter det bra? :)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Eller designa en egen!

 

Kommentera att ni om ni röstat, vinner jag den stora tävlingen så lottar jag ut min bikini när den lanseras (OM) man får ju hålla tummarna!


Kommentera mera!
Postat av: anela sacic <3

OOOOH! din blogg är ju grymt bra!! tänk om din bikini vinner:O:O? fatta va sjukt glad ja hade blivit.hade beställt hem den direkt:O SJUUUUKT SNYGG!

2010-03-28 @ 03:17:11
Postat av: Elvira

tack så sött av dig! :) <3

2010-03-28 @ 03:23:36
URL: http://mytwilightobsession.blogg.se/
Postat av: anela<3

vsg:)

2010-03-28 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0