How do you like him? ;)

Jag har dåliga nyheter! Min laptop har kraschat och är nu inne på lagning, den vill inte starta :(
Men ska försöka blogga från den stationära ändå, även om knapparna är sjukt jobbiga.. hehe..
Satt och bläddrade igenom mitt "Robert Pattinson-album" (ja..jag har ett eget album till honom!)
och hittade hur många bilder som helst. Så valde ut några av mina favoriter.

Vad har ni för favoritbilder på Rob? Vore lite kul och få höra ;) länka en bild så får jag veta!
Gillar ni min blogg får ni jättegärna lägga till mig på bloglovin', säg till så lägger jag till er!



Jag älskar dem här två bilderna, snygg & söt!
Fast alla när han ler är så fina. vad tycker ni?

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Human♥:
Kommer du tillbaka?

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0